BEEMKA - KLUB Strona Gwna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Obroty i temperatura M40 316!
Autor Wiadomo
Anonymous
Go
Wysany: 2004-11-05, 18:35   Obroty i temperatura M40 316!

Witam! Jestem całkowicie zielony w BMW (moje auto ma dopiero kilka dni) a mam kilka problemów! Po zakupie okazało się że siędzą popychacze wałek i koniki! Wymienione zostały jeszcze świece, pasek rozrządu i jeden wtryskiwacz (zalewał gar) no i oczywiście olej. Wydawało by się że wszystko chodzi ok ale nie jestem do końca pewny! Moje pytania są następujące:
1. na luzie obroty są stałe ale jest ich tylko 500 - 550! Czy to normalne? a jesli nie to co z tym zrobić?
2. wstaźnik temperatury (po rozgrzaniu silnika) pozostaje tylko troche ponad druga kreske! Czy nie powinien być na sztorc?

Miał może ktoś z was taki przypadek? Dodam że auto np po prostej drodze na biegu bez gazu (bieg 1albo2) dławi się, a wydaje mi się że powinno jechać! ale ogólnie to nie jeździ źle więc proszę o opinię! Mam nadzieje że jestem tylko przewrażliwiony ale jeśli nie to byłbym wdzięczny za podpowiedź co z tym zrobić! Pozdrawiam!

duchPW
[Usunity]

Wysany: 2004-11-05, 22:20   

może od :cenzura: strony
- temperaturę masz oki od \ do / jest spoko - M40 nie jest aż tak wrażliwy na temperatury jak podobno M20
- co do regulacji obrotów - było gdzieś na forum jak je ustawiać pokrętłem przy przepustnicy (tego sam nie jestem pewien), w każdym bądź razie obroty na biegu jałowym w M40b16 powinny być ok 700 - wtedy się nie dławi, nie szarpie, tylko gładko pracuje

jeśli masz gaz, to po wyregulowaniu obrotów na Pb - wyreguluj obroty śrubką na parowniku - efekt nie jest natychmiastowy więc trzeba trochę poczekać