BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - m40 wkręca się tylko do 3 tys obr\min

pabello - 2010-04-18, 14:33
Temat postu: m40 wkręca się tylko do 3 tys obr\min
witam
na wstępie sory jeżeli taki temat był ale troszku szukałem i nie znalazłem.
ostatnio miałem mały problem bo umarł mi silnik na panewce (m40b18).
wiec udało mi się kupic za nie duże pieniądze sam blok silnika taki sam tyle ze od e30(sam goły blok bez żadnego osprzętu czyli blok, wał, tłoki), wszystko ładnie pasowalo, trochę problemów było jedynie z rolką napinacza paska rozrządu, ale wszystko się dało ogarnąc, z racji tego ze nie jestem mechanikiem zawołałem kumpla żeby ustawił mi rozrząd i przykręcił głowice, a resztę sam ogarnełem, po złożeniu silnik odpalił lecz wkręca się jedynie do 3 tys obrotów.... po przekroczeniu w trakcie jazdy zaczyna szarpac. na postoju prychac i co nie tylko po prostu jak by go coś odcinało. jak jest zimno to tez ciezko pali i trzeba go długo kręcic, do tych 3 tys chodzi bajka, żadnych zarzutów oprócz tego ze jak jest zimny to zle pali miałem 2 kumpli (wg mnie dobrych mechaników) i nie mają pojęcia co to może byc, zaznaczam ze rozrząd jest ustawiony dobrze myślałem ze może pompa paliwa daje słabe ciśnienie czy coś takiego ale na gazie chodzi tak samo.
panowie wiecie może co go może bolec?
pozdrawiam

bąku - 2010-04-18, 15:11

A jak stan wałka może jest wytarty i dlatego niema mocy??
pabello - 2010-04-18, 20:19

hmmm wałek trochę się odzywa ale tragedii nie ma więc to chyba nie to... bo głowica jest ta sama co była poprzednio a prędzej wszystko było ok...
Luka - 2010-04-19, 14:33
Temat postu: sprawdz przeplywomierz ... podmien na inny
sprawdz przeplywomierz moze to dziwne ale u mnie to wlasnie bylo przyczyna . Jezeli masz kolege lub troche gratow do m40 spruboj podmieniac czesci az wkoncu trafisz zacznij od najprostszych w montazu . Przplywka , walek mowisz ze masz dobry , przepsutnice spruboj podmienic moze cos z zaworami ?

[ Dodano: 2010-04-19, 14:39 ]