BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - Brak mocy e30 323 84r [mod.edit]

Szef_22 - 2004-12-06, 21:04
Temat postu: Brak mocy e30 323 84r [mod.edit]
Dzis nabylem e30 za niesamowicie mala kase.Mam zamiar doprowadzic auto do dawnego stanu.Silnik jest ok,pali na dotyk,nie grzeje sie.Jednak brakuje mu mocy.Od czego powinienem zaczać?Jak sprawdzic czy nadaje sie do generalnego remontu(wiem,że wciąga olej).Pliz pomuzcie mi jestem troche zielony.Chetnie wysle fotke bumy,pewnie nikt mi nie uwiezy za ile ją dopadłem:)Aha silniczek 2.3 rok prod 84.
Anonymous - 2004-12-06, 21:25

jezeli nic nie stuka i nie puka w silniku tylko zre olej to pomierz ciśnienie na cylindrach jak ma w normie to najprawdopodobniej uszczelniacze,jezeli brakuje mu mocy to trzeba zrobic na kazdym cylindrze próbe olejową jezeli cisnienie przed i po jest takie same to znaczy ze masz powypalane zawory,jezeli masz tylko niskie cisnienie przed próbą a duze w czsie jej wykonywania to pierścienie do wymiany beda,trzeba zdjąć głowice i zobaczyc czy sa progi na cylindrach jezeli sa malęnkie albo niema to wyjmujesz tłok i go mierzysz,ak wymiary sa w normie to wymieniasz tylko pierścienie jak tłoki sa w kształcie baryłki to juz sa duze koszta remontu (nowe tłoki,szlif cylindrów nowe pierścienie)a jezeli jeszcze coś puka to pewnie jeszcze panewki do wymiany a moze i sforznie w tłokach.
ale sie rozpisałem ale to bedzie na tyle w takim małym skrócie
acha jeszcze napisz ile dałeś za bmw jaki silnik i rocznik,
bo ja np. za swoja 1,8 silnik rocznik1990 dałem 2300zł i jescze troszke musze w nia włożyc
pozdrawiam ICEMAN99

Szef_22 - 2004-12-07, 12:01
Temat postu: 2.3
2.3 85rok dałem za nia 800zł,koles potzrebowal kase.Auto wyglada naprawde ciekawie.W silniku nic nie stuka(na szczescie).Auto moze jest zmulone z powodu zlego stanu tylnego zawieszenia.Zmierze cisnienie na cylindrach i zrobie ta próbe olejową.A jakie powinno byc wlasciewie.W e23 mam 10 na kazdym cylindrzecz,czy w tym powinno byc tak samo.dzieki za odp